کد خبر: ۶۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
مدیرعامل سایپا در بازدید از کارخانه مالیبل عنوان کرد:

افق روشنی در افزایش ظرفیت تولید مالیبل وجود دارد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: برای آنکه تولید خودرو، روند و جریان مناسبی به خود بگیرد، ضرورت دارد شرکت مالیبل سایپا برای افزایش تولید محصولاتی چون آلومینیوم، چدن و قطعات ماشین‌کاری، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

افق روشنی در افزایش ظرفیت تولید مالیبل وجود داردبه گزارش خودروکار - جواد توسلی مهر در بازدید از خطوط تولیدی شرکت مالیبل‌ سایپا و با اشاره به روندی که این مجموعه برای ماه و سال‌های آینده باید طی کند، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که ضرورت دارد شرکت مالیبل در دستور کار خود قرار دهد، افزایش تولید در حوزه‌های آلومینیوم، چدن و قطعات ماشین‌کاری است.

وی از مدیران، مهندسان و کارگران شرکت مالیبل‌ خواست که با هم افزایی بیشتر، برای توسعه فعالیت‌ها، تلاش کنند و تصریح کرد: با اقدامات سازنده‌ شرکت مالیبل،‌ افق روشنی در افزایش ظرفیت این شرکت وجود دارد و همچنین در راستای دستیابی به اهداف عالی گروه، نیازمند اهتمام بیش از پیش کارکنان و مدیران این شرکت هستیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: کارکنان مالیبل در شرایط بسیار سخت و دشوار در خط مقدم تولید مشغول به کار هستند و این امر قابل تشکر و قدردانی است.

برچسب ها: سایپا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار